PIERśCIENIE I AMULETY
Pierścień Wampirów Wartość: 2 000 Typ: Pierścień
+2.7% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ
Wymagania: Poziom: 55
Świetlisty Pierścień Zwinności Wartość: 5 200 Typ: Pierścień
+3 do szczęścia -5 do sprytu +4 do zwinności
Wymagania: Poziom: 56
Szmaragdowy Amulet Cedratu Wartość: 2 200 Typ: Amulet
+5% do odporności na magię ducha +7% do regeneracji życia i many
Wymagania: Poziom: 45
Żywotny Amulet Wartość: 2 000 Typ: Amulet
+2 do zwinności +5 do żywotności
Wymagania: Poziom: 42
Bojowy Amulet Oceanu Wartość: 3 600 Typ: Amulet
+10 regeneracji punktów życia na turę +9% do odporności na magię wody -5 do odporności na magię ognia
Wymagania: Poziom: 52
Niebiański Amulet Wartość: 200 Typ: Amulet
+5% obrażeń przeciwko demonom
Wymagania: Poziom: 60
BRONIE
Dobry Długi miecz Amazonek
Wartość: 159 280 Obrażenia: 89-103 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+9 do zwinności +2 do taktyki
Wymagania: Siła: 107 Zwinność: 71 Taktyka: 106 Poziom: 56
Dobra Spatha Ognia
Wartość: 36 220 Obrażenia: 43-50 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+11 obrażeń od magii ognia
Wymagania: Siła: 58 Zwinność: 39 Taktyka: 58 Poziom: 28
Wyjątkowy Piekielny Oścień Ciała
Wartość: 27 640 Obrażenia: 36-47 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+11 obrażeń od magii ognia +10 obrażeń od magii ciała
Wymagania: Siła: 54 Zwinność: 28 Taktyka: 46 Poziom: 24
Dobry Oścień Sprawiedliwości
Wartość: 18 940 Obrażenia: 33-44 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+4 do obrażeń za każde 10 punktów inteligencji
Wymagania: Siła: 54 Zwinność: 28 Taktyka: 46 Poziom: 24
Dobra Przebiegła Bojowa różdżka Twardości
Wartość: 208 340 Obrażenia: 116-155 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+2 do sprytu +22 obrażeń od magii ziemi
Wymagania: Inteligencja: 102 Poziom: 51
Dobry Wybuchowy Korbacz Doświadczenia
Wartość: 157 300 Obrażenia: 88-108 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+10 obrażeń od magii ognia 2 osobom +2% punktów doświadczenia
Wymagania: Siła: 110 Zwinność: 56 Taktyka: 94 Poziom: 55
Dobra Powstańcza Machaira Ciała
Wartość: 113 300 Obrażenia: 69-79 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+12 do sprytu +2 do charyzmy +4 obrażeń od magii ciała
Wymagania: Siła: 86 Zwinność: 58 Taktyka: 85 Poziom: 44
Dobry Nadziak Biskupów
Wartość: 176 440 Obrażenia: 94-122 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+14% zwiększa działanie magii ducha i ciała
Wymagania: Siła: 120 Zwinność: 61 Taktyka: 102 Poziom: 60
Wyjątkowy Kościelny Sansetsukon Wojny
Wartość: 320 115 Obrażenia: 127-166 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+12% zwiększone działanie magii ducha +47 do obrażeń +4 do taktyki
Wymagania: Siła: 124 Zwinność: 63 Taktyka: 94 Poziom: 55
|