Tarcze:
Dobra Bojowa tarcza Inteligencji Zamknij
Wartość: 253 880 Ochrona: 30/30 Typ: Tarcza
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
+6 do inteligencji
Wymagania: Siła: 121 Poziom: 58
Hełmy:
Dobry Okularowy hełm Inteligencji Zamknij
Wartość: 150 880 Ochrona: 15/15 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 9%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+7 do inteligencji
Wymagania: Siła: 80 Poziom: 43
Dobre Kwieciste Kabuto Honoru Zamknij
Wartość: 99 087 Ochrona: 13/13 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 9%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+8 do charyzmy +6% do odporności na magię ziemi -10% szans na udane szpiegowanie +6 do szczęścia
Wymagania: Siła: 68 Poziom: 36
Dobry Cesarski Guślarski słomiany kapelusz Inteligencji Zamknij
Wartość: 9 270 Ochrona: 4/4 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+3 do charyzmy ceny w sklepie niższe o 5% +6 do inteligencji
Wymagania: Inteligencja: 33 Poziom: 13
Buty:
Dobre Barbarzyńskie Utwardzane buty Amazonek Zamknij
Wartość: 3 095 Ochrona: 4/4 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 4%
-5 do taktyki -5 do sprytu +11 do siły +5 do żywotności +5 do zwinności +3 do taktyki
Wymagania: Siła: 20 Poziom: 8
Dobre Ogniste Guślarskie sandały Litości Zamknij
Wartość: 100 900 Ochrona: 5/5 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+16 obrażeń od magii ognia +4% do odporności na magię ognia -2 obrażeń własnych i wroga
Wymagania: Inteligencja: 78 Poziom: 39
Dobre Ogniste Ciężkie buty z cholewami Zamknij
Wartość: 9 960 Ochrona: 6/6 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 4%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+10 obrażeń od magii ognia +4% do odporności na magię ognia
Wymagania: Siła: 38 Poziom: 20
Wyjątkowe Lwie Żołnierskie buty Lewitacji Zamknij
Wartość: 56 544 Ochrona: 8/8 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 4%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+8 do siły +3 do sprytu +8% szans na unik
Wymagania: Siła: 48 Poziom: 27
Wyjątkowe Słomiane buty Honoru Zamknij
Wartość: 2 145 Ochrona: 3/3 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
-10% szans na udane szpiegowanie +9 do szczęścia
Wymagania: Inteligencja: 14 Poziom: 1
Wyjątkowe Ogniste Okute buty Rozumu Zamknij
Wartość: 65 992 Ochrona: 8/8 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+14 obrażeń od magii ognia +4% do odporności na magię ognia +2 do inteligencji +3 do wiedzy
Wymagania: Zwinność: 50 Poziom: 29
Pasy:
Wyjątkowa Aksamitna szarfa Niewidzialności Zamknij
Wartość: 46 606 Ochrona: 5/5 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+14 do zwinności -6 many na turę walki
Wymagania: Inteligencja: 55 Poziom: 26
Dobry Kolczy pas Inteligencji Zamknij
Wartość: 6 992 Ochrona: 3/3 Typ: Pas (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 5%
+6 do inteligencji
Wymagania: Siła: 28 Poziom: 12
Dobry Płytowy pas Szpiega Zamknij
Wartość: 204 556 Ochrona: 12/12 Typ: Pas (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 5%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+1 do sprytu +3 do szczęścia
Wymagania: Siła: 101 Poziom: 59
Pancerze:
Dobry Lwi Kaftan kolczy z rękawami Krwi Zamknij
Wartość: 50 920 Ochrona: 23/23 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 24%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+9 do siły +2 do sprytu +1% szans na krytyczne trafienie
Wymagania: Siła: 58 Poziom: 25
Dobry Niszczycielski Wappenrock Biskupów Zamknij
Wartość: 7 244 Ochrona: 6/6 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 12%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+30% szans na dodatkowy ruch w turze +10% zwiększa działanie magii ducha i ciała
Wymagania: Zwinność: 16 Poziom: 3
Dobra Diamentowa Skórznia Inteligencji Zamknij
Wartość: 315 040 Ochrona: 45/45 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 12%
+14 do odporności na magię ognia +14 do odporności na magię wody +14 do odporności na magię ziemi +14 do odporności na magię powietrza +14 do odporności na magię ciała +14 do odporności na magię ducha
+10% do odporności na magię ducha +23 do obrażeń od magii ducha +8 do inteligencji
Wymagania: Zwinność: 105 Poziom: 55
Wyjątkowy Zbójecki Kaftan kolczy z rękawami Honoru Zamknij
Wartość: 64 879 Ochrona: 25/25 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 24%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+9% szans na powodzenie szpiegowania -10% szans na udane szpiegowanie +10 do szczęścia
Wymagania: Siła: 58 Poziom: 25
Rękawice:
Dobre Ogniste Warstwowe karwasze Siły Zamknij
Wartość: 9 431 Ochrona: 8/8 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 5%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+7 obrażeń od magii ognia +4% do odporności na magię ognia +4 do siły
Wymagania: Zwinność: 34 Poziom: 18
Dobre Oliwkowe Pancerne naramienniki Siły Zamknij
Wartość: 80 892 Ochrona: 12/12 Typ: Rękawice (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 9%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
-5 do taktyki +10% do odporności na magię +6 do siły
Wymagania: Siła: 57 Poziom: 33
Dobre Magiczne Guślarskie wełniane rękawice Uczynności Zamknij
Wartość: 2 836 Ochrona: 2/2 Typ: Rękawice (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+19% regeneracji many +3 do charyzmy +4 do inteligencji
Wymagania: Inteligencja: 14 Poziom: 1
Dobre Warstwowe naramienniki Biskupów Zamknij
Wartość: 3 383 Ochrona: 4/4 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 5%
+12% zwiększa działanie magii ducha i ciała
Wymagania: Zwinność: 15 Poziom: 5
Spodnie:
Dobre Wełniane spodnie Olimpu Zamknij
Wartość: 2 898 Ochrona: 4/4 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 5%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+4 do inteligencji +3 do wiedzy
Wymagania: Zwinność: 21 Poziom: 7
Dobre Wełniane spodnie Inteligencji Zamknij
Wartość: 5 978 Ochrona: 4/4 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 5%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+4 do inteligencji
Wymagania: Zwinność: 21 Poziom: 7
Pierścienie:
Demoniczny Pierścień Skrzatów Zamknij
Wartość: 2 200 Typ: Pierścień
+1 obrażeń od magii ognia +3 obrażeń od magii ziemi +9% więcej zdobyczy
Wymagania: Poziom: 45
Wybuchowy Pierścień Charyzmy Zamknij
Wartość: 6 400 Typ: Pierścień
+9 obrażeń od magii ognia 2 osobom +5 do charyzmy
Wymagania: Poziom: 37
Pierścień Honoru Zamknij
Wartość: 1 600 Typ: Pierścień
-10% szans na udane szpiegowanie +1 do szczęścia
Wymagania: Poziom: 41
Gwiezdny Pierścień Zamknij
Wartość: 2 000 Typ: Pierścień
+39 punktów many +2 do szczęścia
Wymagania: Poziom: 43
Kościany Pierścień Lasu Zamknij
Wartość: 3 200 Typ: Pierścień
-3 do charyzmy +6 do ochrony +11% do odporności na magię ziemi +6% do odporności na magię powietrza -5 do taktyki
Wymagania: Poziom: 57
Amulety:
Ognisty Amulet Zmycia Zamknij
Wartość: 1 400 Typ: Amulet
+6 obrażeń od magii ognia +4% do odporności na magię ognia +4 obrażeń od magii wody
Wymagania: Poziom: 44
Szklany Amulet Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 3 600 Typ: Amulet
+2% do odporności na magię +11% więcej zdobyczy +12 do obrażeń
Wymagania: Poziom: 52
Kościany Amulet Zamknij
Wartość: 1 200 Typ: Amulet
-3 do charyzmy +5 do ochrony
Wymagania: Poziom: 53
Broń
Dobry Magiczny Katowski miecz Fal Zamknij
Wartość: 176 220 Obrażenia: 99-119 Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+14% regeneracji many +9 obrażeń od magii wody
Wymagania: Siła: 97 Zwinność: 52 Taktyka: 91 Poziom: 45
Wyjątkowy Karłowaty Kadar Sprawiedliwości Zamknij
Wartość: 183 740 Obrażenia: 86-98 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
-3 do siły +11 do charyzmy +1 do zwinności +4 do obrażeń za każde 10 punktów inteligencji
Wymagania: Siła: 96 Zwinność: 64 Taktyka: 96 Poziom: 50
Dobra Jambija Wolności Zamknij
Wartość: 169 268 Obrażenia: 98-115 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+8 do charyzmy +5 do taktyki
Wymagania: Siła: 107 Zwinność: 92 Taktyka: 125 Poziom: 63
Wyjątkowy Espadon Krwi Zamknij
Wartość: 334 363 Obrażenia: 130-167 Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+2% szans na krytyczne trafienie
Wymagania: Siła: 122 Zwinność: 65 Taktyka: 113 Poziom: 57
Dobra Smocza Kościana różdżka Olimpu Zamknij
Wartość: 259 380 Obrażenia: 127-178 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+25 do siły +6 obrażeń od magii ognia +2 do inteligencji +3 do wiedzy
Wymagania: Inteligencja: 117 Poziom: 59
Dobry Miażdżący Katowski miecz Skrzatów Zamknij
Wartość: 173 800 Obrażenia: 99-119 Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+21 obrażeń od magii ziemi -3 do trafienia +11% więcej zdobyczy
Wymagania: Siła: 97 Zwinność: 52 Taktyka: 91 Poziom: 45
Dobry Szybki Myśliwski łuk Amazonek Zamknij
Wartość: 72 524 Obrażenia: 95-118 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
-18% do czasu ataku +9 do zwinności +4 do taktyki
Wymagania: Zwinność: 63 Celność: 63 Poziom: 30
Wyjątkowa Rohatyna Wojny Zamknij
Wartość: 209 856 Obrażenia: 86-119 Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+35 do obrażeń +2 do taktyki
Wymagania: Siła: 91 Zwinność: 51 Taktyka: 71 Poziom: 40
Dobry Korbacz Wojny Zamknij
Wartość: 157 080 Obrażenia: 88-108 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+32 do obrażeń +3 do taktyki
Wymagania: Siła: 110 Zwinność: 56 Taktyka: 94 Poziom: 55
Dobry Trwały Kadar Plagi Zamknij
Wartość: 135 080 Obrażenia: 79-91 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+4 do ochrony przeciw broni białej +20 do obrażeń od magii ciała
Wymagania: Siła: 96 Zwinność: 64 Taktyka: 96 Poziom: 50
Wyjątkowa Diamentowa Machaira Zamknij
Wartość: 152 840 Obrażenia: 75-85 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+9% do odporności na magię ducha +17 do obrażeń od magii ducha
Wymagania: Siła: 86 Zwinność: 58 Taktyka: 85 Poziom: 44
Dobra Diamentowa Bojowa różdżka Zamknij
Wartość: 209 660 Obrażenia: 116-155 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+8% do odporności na magię ducha +20 do obrażeń od magii ducha
Wymagania: Inteligencja: 102 Poziom: 51
Dobra Więzienna Samopowtarzalna kusza Zamknij
Wartość: 210 408 Obrażenia: 157-193 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+14 do sprytu +3 do taktyki -10 do charyzmy
Wymagania: Zwinność: 96 Celność: 96 Poziom: 49
Wyjątkowa Bojowa różdżka Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 285 375 Obrażenia: 127-166 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+7% więcej zdobyczy +10 do obrażeń
Wymagania: Inteligencja: 102 Poziom: 51
Dobry Miażdżący Nadziak Zamknij
Wartość: 175 560 Obrażenia: 94-122 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+25 obrażeń od magii ziemi -3 do trafienia
Wymagania: Siła: 120 Zwinność: 61 Taktyka: 102 Poziom: 60
Dobry Kij Berserkera Zamknij
Wartość: 1 536 Obrażenia: 7-17 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+100% do obrażeń -100% do ochrony właściciela
Wymagania: Siła: 17 Zwinność: 13 Taktyka: 13 Poziom: 1
Dobra Ognista Machaira Inteligencji
Wartość: 116 600 Obrażenia: 69-79 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+18 obrażeń od magii ognia +4% do odporności na magię ognia +4 do inteligencji
Wymagania: Siła: 86 Zwinność: 58 Taktyka: 85 Poziom: 44
Wyjątkowy Smoczy Myśliwski łuk
Wartość: 100 096 Obrażenia: 104-127 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+13 do siły +6 obrażeń od magii ognia
Wymagania: Zwinność: 63 Celność: 63 Poziom: 30
Wyjątkowa Musza Spatha Ciała
Wartość: 50 680 Obrażenia: 47-54 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
-5 do charyzmy +3 do sprytu +12 obrażeń od magii ciała
Wymagania: Siła: 58 Zwinność: 39 Taktyka: 58 Poziom: 28
Dobra Ognista Bojowa różdżka
Wartość: 209 220 Obrażenia: 116-155 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+20 obrażeń od magii ognia +4% do odporności na magię ognia
Wymagania: Inteligencja: 102 Poziom: 51
Dobra Diabelska Dmuchawka Skrzatów
Wartość: 281 644 Obrażenia: 188-231 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+11 obrażeń od magii ognia -10 many na turę walki +9% więcej zdobyczy
Wymagania: Zwinność: 116 Celność: 116 Poziom: 60
Trzymam Chyba Tylko do jutra!!
|