PIERśCIENIE I AMULETY
Pierścień Wampirów
Wartość: 2 000
Typ: Pierścień
+2.7% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ
Wymagania:
Poziom: 55
Świetlisty Pierścień Zwinności
Wartość: 5 200
Typ: Pierścień
+3 do szczęścia
-5 do sprytu
+4 do zwinności
Wymagania:
Poziom: 56
Szmaragdowy Amulet Cedratu
Wartość: 2 200
Typ: Amulet
+5% do odporności na magię ducha
+7% do regeneracji życia i many
Wymagania:
Poziom: 45
Żywotny Amulet
Wartość: 2 000
Typ: Amulet
+2 do zwinności
+5 do żywotności
Wymagania:
Poziom: 42
Bojowy Amulet Oceanu
Wartość: 3 600
Typ: Amulet
+10 regeneracji punktów życia na turę
+9% do odporności na magię wody
-5 do odporności na magię ognia
Wymagania:
Poziom: 52
Niebiański Amulet
Wartość: 200
Typ: Amulet
+5% obrażeń przeciwko demonom
Wymagania:
Poziom: 60
BRONIE
Dobry Długi miecz Amazonek
Wartość: 159 280
Obrażenia: 89-103
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+9 do zwinności
+2 do taktyki
Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 71
Taktyka: 106
Poziom: 56
Dobra Spatha Ognia
Wartość: 36 220
Obrażenia: 43-50
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+11 obrażeń od magii ognia
Wymagania:
Siła: 58
Zwinność: 39
Taktyka: 58
Poziom: 28
Wyjątkowy Piekielny Oścień Ciała
Wartość: 27 640
Obrażenia: 36-47
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+11 obrażeń od magii ognia
+10 obrażeń od magii ciała
Wymagania:
Siła: 54
Zwinność: 28
Taktyka: 46
Poziom: 24
Dobry Oścień Sprawiedliwości
Wartość: 18 940
Obrażenia: 33-44
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+4 do obrażeń za każde 10 punktów inteligencji
Wymagania:
Siła: 54
Zwinność: 28
Taktyka: 46
Poziom: 24
Dobra Przebiegła Bojowa różdżka Twardości
Wartość: 208 340
Obrażenia: 116-155
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+2 do sprytu
+22 obrażeń od magii ziemi
Wymagania:
Inteligencja: 102
Poziom: 51
Dobry Wybuchowy Korbacz Doświadczenia
Wartość: 157 300
Obrażenia: 88-108
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+10 obrażeń od magii ognia 2 osobom
+2% punktów doświadczenia
Wymagania:
Siła: 110
Zwinność: 56
Taktyka: 94
Poziom: 55
Dobra Powstańcza Machaira Ciała
Wartość: 113 300
Obrażenia: 69-79
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+12 do sprytu
+2 do charyzmy
+4 obrażeń od magii ciała
Wymagania:
Siła: 86
Zwinność: 58
Taktyka: 85
Poziom: 44
Dobry Nadziak Biskupów
Wartość: 176 440
Obrażenia: 94-122
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+14% zwiększa działanie magii ducha i ciała
Wymagania:
Siła: 120
Zwinność: 61
Taktyka: 102
Poziom: 60
Wyjątkowy Kościelny Sansetsukon Wojny
Wartość: 320 115
Obrażenia: 127-166
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+12% zwiększone działanie magii ducha
+47 do obrażeń
+4 do taktyki
Wymagania:
Siła: 124
Zwinność: 63
Taktyka: 94
Poziom: 55
Offline