Użytkownik
Tarcze:
Dobra Bojowa tarcza Inteligencji Zamknij
Wartość: 253 880
Ochrona: 30/30
Typ: Tarcza
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+6 do inteligencji
Wymagania:
Siła: 121
Poziom: 58
Hełmy:
Dobry Okularowy hełm Inteligencji Zamknij
Wartość: 150 880
Ochrona: 15/15
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 9%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+7 do inteligencji
Wymagania:
Siła: 80
Poziom: 43
Dobre Kwieciste Kabuto Honoru Zamknij
Wartość: 99 087
Ochrona: 13/13
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 9%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+8 do charyzmy
+6% do odporności na magię ziemi
-10% szans na udane szpiegowanie
+6 do szczęścia
Wymagania:
Siła: 68
Poziom: 36
Dobry Cesarski Guślarski słomiany kapelusz Inteligencji Zamknij
Wartość: 9 270
Ochrona: 4/4
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+3 do charyzmy
ceny w sklepie niższe o 5%
+6 do inteligencji
Wymagania:
Inteligencja: 33
Poziom: 13
Buty:
Dobre Barbarzyńskie Utwardzane buty Amazonek Zamknij
Wartość: 3 095
Ochrona: 4/4
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 4%
-5 do taktyki
-5 do sprytu
+11 do siły
+5 do żywotności
+5 do zwinności
+3 do taktyki
Wymagania:
Siła: 20
Poziom: 8
Dobre Ogniste Guślarskie sandały Litości Zamknij
Wartość: 100 900
Ochrona: 5/5
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+16 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
-2 obrażeń własnych i wroga
Wymagania:
Inteligencja: 78
Poziom: 39
Dobre Ogniste Ciężkie buty z cholewami Zamknij
Wartość: 9 960
Ochrona: 6/6
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 4%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+10 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
Wymagania:
Siła: 38
Poziom: 20
Wyjątkowe Lwie Żołnierskie buty Lewitacji Zamknij
Wartość: 56 544
Ochrona: 8/8
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 4%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+8 do siły
+3 do sprytu
+8% szans na unik
Wymagania:
Siła: 48
Poziom: 27
Wyjątkowe Słomiane buty Honoru Zamknij
Wartość: 2 145
Ochrona: 3/3
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
-10% szans na udane szpiegowanie
+9 do szczęścia
Wymagania:
Inteligencja: 14
Poziom: 1
Wyjątkowe Ogniste Okute buty Rozumu Zamknij
Wartość: 65 992
Ochrona: 8/8
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+14 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
+2 do inteligencji
+3 do wiedzy
Wymagania:
Zwinność: 50
Poziom: 29
Pasy:
Wyjątkowa Aksamitna szarfa Niewidzialności Zamknij
Wartość: 46 606
Ochrona: 5/5
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+14 do zwinności
-6 many na turę walki
Wymagania:
Inteligencja: 55
Poziom: 26
Dobry Kolczy pas Inteligencji Zamknij
Wartość: 6 992
Ochrona: 3/3
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%
+6 do inteligencji
Wymagania:
Siła: 28
Poziom: 12
Dobry Płytowy pas Szpiega Zamknij
Wartość: 204 556
Ochrona: 12/12
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+1 do sprytu
+3 do szczęścia
Wymagania:
Siła: 101
Poziom: 59
Pancerze:
Dobry Lwi Kaftan kolczy z rękawami Krwi Zamknij
Wartość: 50 920
Ochrona: 23/23
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 24%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+9 do siły
+2 do sprytu
+1% szans na krytyczne trafienie
Wymagania:
Siła: 58
Poziom: 25
Dobry Niszczycielski Wappenrock Biskupów Zamknij
Wartość: 7 244
Ochrona: 6/6
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 12%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+30% szans na dodatkowy ruch w turze
+10% zwiększa działanie magii ducha i ciała
Wymagania:
Zwinność: 16
Poziom: 3
Dobra Diamentowa Skórznia Inteligencji Zamknij
Wartość: 315 040
Ochrona: 45/45
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 12%
+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha
+10% do odporności na magię ducha
+23 do obrażeń od magii ducha
+8 do inteligencji
Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 55
Wyjątkowy Zbójecki Kaftan kolczy z rękawami Honoru Zamknij
Wartość: 64 879
Ochrona: 25/25
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 24%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+9% szans na powodzenie szpiegowania
-10% szans na udane szpiegowanie
+10 do szczęścia
Wymagania:
Siła: 58
Poziom: 25
Rękawice:
Dobre Ogniste Warstwowe karwasze Siły Zamknij
Wartość: 9 431
Ochrona: 8/8
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+7 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
+4 do siły
Wymagania:
Zwinność: 34
Poziom: 18
Dobre Oliwkowe Pancerne naramienniki Siły Zamknij
Wartość: 80 892
Ochrona: 12/12
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 9%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
-5 do taktyki
+10% do odporności na magię
+6 do siły
Wymagania:
Siła: 57
Poziom: 33
Dobre Magiczne Guślarskie wełniane rękawice Uczynności Zamknij
Wartość: 2 836
Ochrona: 2/2
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+19% regeneracji many
+3 do charyzmy
+4 do inteligencji
Wymagania:
Inteligencja: 14
Poziom: 1
Dobre Warstwowe naramienniki Biskupów Zamknij
Wartość: 3 383
Ochrona: 4/4
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%
+12% zwiększa działanie magii ducha i ciała
Wymagania:
Zwinność: 15
Poziom: 5
Spodnie:
Dobre Wełniane spodnie Olimpu Zamknij
Wartość: 2 898
Ochrona: 4/4
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+4 do inteligencji
+3 do wiedzy
Wymagania:
Zwinność: 21
Poziom: 7
Dobre Wełniane spodnie Inteligencji Zamknij
Wartość: 5 978
Ochrona: 4/4
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+4 do inteligencji
Wymagania:
Zwinność: 21
Poziom: 7
Pierścienie:
Demoniczny Pierścień Skrzatów Zamknij
Wartość: 2 200
Typ: Pierścień
+1 obrażeń od magii ognia
+3 obrażeń od magii ziemi
+9% więcej zdobyczy
Wymagania:
Poziom: 45
Wybuchowy Pierścień Charyzmy Zamknij
Wartość: 6 400
Typ: Pierścień
+9 obrażeń od magii ognia 2 osobom
+5 do charyzmy
Wymagania:
Poziom: 37
Pierścień Honoru Zamknij
Wartość: 1 600
Typ: Pierścień
-10% szans na udane szpiegowanie
+1 do szczęścia
Wymagania:
Poziom: 41
Gwiezdny Pierścień Zamknij
Wartość: 2 000
Typ: Pierścień
+39 punktów many
+2 do szczęścia
Wymagania:
Poziom: 43
Kościany Pierścień Lasu Zamknij
Wartość: 3 200
Typ: Pierścień
-3 do charyzmy
+6 do ochrony
+11% do odporności na magię ziemi
+6% do odporności na magię powietrza
-5 do taktyki
Wymagania:
Poziom: 57
Amulety:
Ognisty Amulet Zmycia Zamknij
Wartość: 1 400
Typ: Amulet
+6 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
+4 obrażeń od magii wody
Wymagania:
Poziom: 44
Szklany Amulet Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 3 600
Typ: Amulet
+2% do odporności na magię
+11% więcej zdobyczy
+12 do obrażeń
Wymagania:
Poziom: 52
Kościany Amulet Zamknij
Wartość: 1 200
Typ: Amulet
-3 do charyzmy
+5 do ochrony
Wymagania:
Poziom: 53
Broń
Dobry Magiczny Katowski miecz Fal Zamknij
Wartość: 176 220
Obrażenia: 99-119
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+14% regeneracji many
+9 obrażeń od magii wody
Wymagania:
Siła: 97
Zwinność: 52
Taktyka: 91
Poziom: 45
Wyjątkowy Karłowaty Kadar Sprawiedliwości Zamknij
Wartość: 183 740
Obrażenia: 86-98
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
-3 do siły
+11 do charyzmy
+1 do zwinności
+4 do obrażeń za każde 10 punktów inteligencji
Wymagania:
Siła: 96
Zwinność: 64
Taktyka: 96
Poziom: 50
Dobra Jambija Wolności Zamknij
Wartość: 169 268
Obrażenia: 98-115
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+8 do charyzmy
+5 do taktyki
Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 92
Taktyka: 125
Poziom: 63
Wyjątkowy Espadon Krwi Zamknij
Wartość: 334 363
Obrażenia: 130-167
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+2% szans na krytyczne trafienie
Wymagania:
Siła: 122
Zwinność: 65
Taktyka: 113
Poziom: 57
Dobra Smocza Kościana różdżka Olimpu Zamknij
Wartość: 259 380
Obrażenia: 127-178
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+25 do siły
+6 obrażeń od magii ognia
+2 do inteligencji
+3 do wiedzy
Wymagania:
Inteligencja: 117
Poziom: 59
Dobry Miażdżący Katowski miecz Skrzatów Zamknij
Wartość: 173 800
Obrażenia: 99-119
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+21 obrażeń od magii ziemi
-3 do trafienia
+11% więcej zdobyczy
Wymagania:
Siła: 97
Zwinność: 52
Taktyka: 91
Poziom: 45
Dobry Szybki Myśliwski łuk Amazonek Zamknij
Wartość: 72 524
Obrażenia: 95-118
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
-18% do czasu ataku
+9 do zwinności
+4 do taktyki
Wymagania:
Zwinność: 63
Celność: 63
Poziom: 30
Wyjątkowa Rohatyna Wojny Zamknij
Wartość: 209 856
Obrażenia: 86-119
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+35 do obrażeń
+2 do taktyki
Wymagania:
Siła: 91
Zwinność: 51
Taktyka: 71
Poziom: 40
Dobry Korbacz Wojny Zamknij
Wartość: 157 080
Obrażenia: 88-108
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+32 do obrażeń
+3 do taktyki
Wymagania:
Siła: 110
Zwinność: 56
Taktyka: 94
Poziom: 55
Dobry Trwały Kadar Plagi Zamknij
Wartość: 135 080
Obrażenia: 79-91
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+4 do ochrony przeciw broni białej
+20 do obrażeń od magii ciała
Wymagania:
Siła: 96
Zwinność: 64
Taktyka: 96
Poziom: 50
Wyjątkowa Diamentowa Machaira Zamknij
Wartość: 152 840
Obrażenia: 75-85
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+9% do odporności na magię ducha
+17 do obrażeń od magii ducha
Wymagania:
Siła: 86
Zwinność: 58
Taktyka: 85
Poziom: 44
Dobra Diamentowa Bojowa różdżka Zamknij
Wartość: 209 660
Obrażenia: 116-155
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+8% do odporności na magię ducha
+20 do obrażeń od magii ducha
Wymagania:
Inteligencja: 102
Poziom: 51
Dobra Więzienna Samopowtarzalna kusza Zamknij
Wartość: 210 408
Obrażenia: 157-193
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+14 do sprytu
+3 do taktyki
-10 do charyzmy
Wymagania:
Zwinność: 96
Celność: 96
Poziom: 49
Wyjątkowa Bojowa różdżka Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 285 375
Obrażenia: 127-166
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+7% więcej zdobyczy
+10 do obrażeń
Wymagania:
Inteligencja: 102
Poziom: 51
Dobry Miażdżący Nadziak Zamknij
Wartość: 175 560
Obrażenia: 94-122
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+25 obrażeń od magii ziemi
-3 do trafienia
Wymagania:
Siła: 120
Zwinność: 61
Taktyka: 102
Poziom: 60
Dobry Kij Berserkera Zamknij
Wartość: 1 536
Obrażenia: 7-17
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+100% do obrażeń
-100% do ochrony właściciela
Wymagania:
Siła: 17
Zwinność: 13
Taktyka: 13
Poziom: 1
Dobra Ognista Machaira Inteligencji
Wartość: 116 600
Obrażenia: 69-79
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+18 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
+4 do inteligencji
Wymagania:
Siła: 86
Zwinność: 58
Taktyka: 85
Poziom: 44
Wyjątkowy Smoczy Myśliwski łuk
Wartość: 100 096
Obrażenia: 104-127
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+13 do siły
+6 obrażeń od magii ognia
Wymagania:
Zwinność: 63
Celność: 63
Poziom: 30
Wyjątkowa Musza Spatha Ciała
Wartość: 50 680
Obrażenia: 47-54
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
-5 do charyzmy
+3 do sprytu
+12 obrażeń od magii ciała
Wymagania:
Siła: 58
Zwinność: 39
Taktyka: 58
Poziom: 28
Dobra Ognista Bojowa różdżka
Wartość: 209 220
Obrażenia: 116-155
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+20 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
Wymagania:
Inteligencja: 102
Poziom: 51
Dobra Diabelska Dmuchawka Skrzatów
Wartość: 281 644
Obrażenia: 188-231
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+11 obrażeń od magii ognia
-10 many na turę walki
+9% więcej zdobyczy
Wymagania:
Zwinność: 116
Celność: 116
Poziom: 60
Trzymam Chyba Tylko do jutra!!
Ostatnio edytowany przez Yamatotakeru (2008-02-20 00:01:14)
Offline