#1 2008-02-10 17:20:47

Yamatotakeru

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-08
Posty: 1
Punktów :   

Do Oddania

Tarcze:


Dobra Bojowa tarcza Inteligencji    Zamknij

Wartość: 253 880
Ochrona: 30/30
Typ: Tarcza

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

+6 do inteligencji

Wymagania:
Siła: 121
Poziom: 58



Hełmy:




Dobry Okularowy hełm Inteligencji    Zamknij

Wartość: 150 880
Ochrona: 15/15
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 9%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+7 do inteligencji

Wymagania:
Siła: 80
Poziom: 43



Dobre Kwieciste Kabuto Honoru    Zamknij

Wartość: 99 087
Ochrona: 13/13
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 9%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+8 do charyzmy
+6% do odporności na magię ziemi
-10% szans na udane szpiegowanie
+6 do szczęścia

Wymagania:
Siła: 68
Poziom: 36



Dobry Cesarski Guślarski słomiany kapelusz Inteligencji    Zamknij

Wartość: 9 270
Ochrona: 4/4
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+3 do charyzmy
ceny w sklepie niższe o 5%
+6 do inteligencji

Wymagania:
Inteligencja: 33
Poziom: 13



Buty:



Dobre Barbarzyńskie Utwardzane buty Amazonek    Zamknij

Wartość: 3 095
Ochrona: 4/4
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 4%

-5 do taktyki
-5 do sprytu
+11 do siły
+5 do żywotności
+5 do zwinności
+3 do taktyki

Wymagania:
Siła: 20
Poziom: 8



Dobre Ogniste Guślarskie sandały Litości    Zamknij

Wartość: 100 900
Ochrona: 5/5
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+16 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
-2 obrażeń własnych i wroga

Wymagania:
Inteligencja: 78
Poziom: 39



Dobre Ogniste Ciężkie buty z cholewami     Zamknij

Wartość: 9 960
Ochrona: 6/6
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 4%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+10 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia

Wymagania:
Siła: 38
Poziom: 20



Wyjątkowe Lwie Żołnierskie buty Lewitacji    Zamknij

Wartość: 56 544
Ochrona: 8/8
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 4%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+8 do siły
+3 do sprytu
+8% szans na unik

Wymagania:
Siła: 48
Poziom: 27



Wyjątkowe Słomiane buty Honoru    Zamknij

Wartość: 2 145
Ochrona: 3/3
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

-10% szans na udane szpiegowanie
+9 do szczęścia

Wymagania:
Inteligencja: 14
Poziom: 1



Wyjątkowe Ogniste Okute buty Rozumu    Zamknij

Wartość: 65 992
Ochrona: 8/8
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+14 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
+2 do inteligencji
+3 do wiedzy

Wymagania:
Zwinność: 50
Poziom: 29



Pasy:



Wyjątkowa Aksamitna szarfa Niewidzialności    Zamknij

Wartość: 46 606
Ochrona: 5/5
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+14 do zwinności
-6 many na turę walki

Wymagania:
Inteligencja: 55
Poziom: 26



Dobry Kolczy pas Inteligencji    Zamknij

Wartość: 6 992
Ochrona: 3/3
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%

+6 do inteligencji

Wymagania:
Siła: 28
Poziom: 12



Dobry Płytowy pas Szpiega    Zamknij

Wartość: 204 556
Ochrona: 12/12
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+1 do sprytu
+3 do szczęścia

Wymagania:
Siła: 101
Poziom: 59



Pancerze:



Dobry Lwi Kaftan kolczy z rękawami Krwi    Zamknij

Wartość: 50 920
Ochrona: 23/23
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 24%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+9 do siły
+2 do sprytu
+1% szans na krytyczne trafienie

Wymagania:
Siła: 58
Poziom: 25



Dobry Niszczycielski Wappenrock Biskupów    Zamknij

Wartość: 7 244
Ochrona: 6/6
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 12%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+30% szans na dodatkowy ruch w turze
+10% zwiększa działanie magii ducha i ciała

Wymagania:
Zwinność: 16
Poziom: 3



Dobra Diamentowa Skórznia Inteligencji    Zamknij

Wartość: 315 040
Ochrona: 45/45
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 12%

+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha

+10% do odporności na magię ducha
+23 do obrażeń od magii ducha
+8 do inteligencji

Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 55



Wyjątkowy Zbójecki Kaftan kolczy z rękawami Honoru    Zamknij

Wartość: 64 879
Ochrona: 25/25
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 24%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+9% szans na powodzenie szpiegowania
-10% szans na udane szpiegowanie
+10 do szczęścia

Wymagania:
Siła: 58
Poziom: 25



Rękawice:



Dobre Ogniste Warstwowe karwasze Siły    Zamknij

Wartość: 9 431
Ochrona: 8/8
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+7 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
+4 do siły

Wymagania:
Zwinność: 34
Poziom: 18



Dobre Oliwkowe Pancerne naramienniki Siły    Zamknij

Wartość: 80 892
Ochrona: 12/12
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 9%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

-5 do taktyki
+10% do odporności na magię
+6 do siły

Wymagania:
Siła: 57
Poziom: 33



Dobre Magiczne Guślarskie wełniane rękawice Uczynności    Zamknij

Wartość: 2 836
Ochrona: 2/2
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+19% regeneracji many
+3 do charyzmy
+4 do inteligencji

Wymagania:
Inteligencja: 14
Poziom: 1



Dobre Warstwowe naramienniki Biskupów    Zamknij

Wartość: 3 383
Ochrona: 4/4
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%

+12% zwiększa działanie magii ducha i ciała

Wymagania:
Zwinność: 15
Poziom: 5



Spodnie:



Dobre Wełniane spodnie Olimpu    Zamknij

Wartość: 2 898
Ochrona: 4/4
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+4 do inteligencji
+3 do wiedzy

Wymagania:
Zwinność: 21
Poziom: 7



Dobre Wełniane spodnie Inteligencji    Zamknij

Wartość: 5 978
Ochrona: 4/4
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+4 do inteligencji

Wymagania:
Zwinność: 21
Poziom: 7



Pierścienie:



Demoniczny Pierścień Skrzatów    Zamknij

Wartość: 2 200
Typ: Pierścień

+1 obrażeń od magii ognia
+3 obrażeń od magii ziemi
+9% więcej zdobyczy

Wymagania:
Poziom: 45



Wybuchowy Pierścień Charyzmy    Zamknij

Wartość: 6 400
Typ: Pierścień

+9 obrażeń od magii ognia 2 osobom
+5 do charyzmy

Wymagania:
Poziom: 37



Pierścień Honoru    Zamknij

Wartość: 1 600
Typ: Pierścień

-10% szans na udane szpiegowanie
+1 do szczęścia

Wymagania:
Poziom: 41




Gwiezdny Pierścień    Zamknij

Wartość: 2 000
Typ: Pierścień

+39 punktów many
+2 do szczęścia

Wymagania:
Poziom: 43



Kościany Pierścień Lasu    Zamknij

Wartość: 3 200
Typ: Pierścień

-3 do charyzmy
+6 do ochrony
+11% do odporności na magię ziemi
+6% do odporności na magię powietrza
-5 do taktyki

Wymagania:
Poziom: 57



Amulety:



Ognisty Amulet Zmycia    Zamknij

Wartość: 1 400
Typ: Amulet

+6 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
+4 obrażeń od magii wody

Wymagania:
Poziom: 44



Szklany Amulet Zwycięstwa    Zamknij

Wartość: 3 600
Typ: Amulet

+2% do odporności na magię
+11% więcej zdobyczy
+12 do obrażeń

Wymagania:
Poziom: 52



Kościany Amulet    Zamknij

Wartość: 1 200
Typ: Amulet

-3 do charyzmy
+5 do ochrony

Wymagania:
Poziom: 53



Broń




Dobry Magiczny Katowski miecz Fal    Zamknij

Wartość: 176 220
Obrażenia: 99-119
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna

+14% regeneracji many
+9 obrażeń od magii wody

Wymagania:
Siła: 97
Zwinność: 52
Taktyka: 91
Poziom: 45



Wyjątkowy Karłowaty Kadar Sprawiedliwości    Zamknij

Wartość: 183 740
Obrażenia: 86-98
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


-3 do siły
+11 do charyzmy
+1 do zwinności
+4 do obrażeń za każde 10 punktów inteligencji

Wymagania:
Siła: 96
Zwinność: 64
Taktyka: 96
Poziom: 50



Dobra Jambija Wolności    Zamknij

Wartość: 169 268
Obrażenia: 98-115
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+8 do charyzmy
+5 do taktyki

Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 92
Taktyka: 125
Poziom: 63



Wyjątkowy Espadon Krwi    Zamknij

Wartość: 334 363
Obrażenia: 130-167
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna

+2% szans na krytyczne trafienie

Wymagania:
Siła: 122
Zwinność: 65
Taktyka: 113
Poziom: 57



Dobra Smocza Kościana różdżka Olimpu    Zamknij

Wartość: 259 380
Obrażenia: 127-178
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

+25 do siły
+6 obrażeń od magii ognia
+2 do inteligencji
+3 do wiedzy

Wymagania:
Inteligencja: 117
Poziom: 59



Dobry Miażdżący Katowski miecz Skrzatów    Zamknij

Wartość: 173 800
Obrażenia: 99-119
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna

+21 obrażeń od magii ziemi
-3 do trafienia
+11% więcej zdobyczy

Wymagania:
Siła: 97
Zwinność: 52
Taktyka: 91
Poziom: 45



Dobry Szybki Myśliwski łuk Amazonek    Zamknij

Wartość: 72 524
Obrażenia: 95-118
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

-18% do czasu ataku
+9 do zwinności
+4 do taktyki

Wymagania:
Zwinność: 63
Celność: 63
Poziom: 30



Wyjątkowa Rohatyna Wojny    Zamknij

Wartość: 209 856
Obrażenia: 86-119
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna

+35 do obrażeń
+2 do taktyki

Wymagania:
Siła: 91
Zwinność: 51
Taktyka: 71
Poziom: 40



Dobry Korbacz Wojny    Zamknij

Wartość: 157 080
Obrażenia: 88-108
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+32 do obrażeń
+3 do taktyki

Wymagania:
Siła: 110
Zwinność: 56
Taktyka: 94
Poziom: 55



Dobry Trwały Kadar Plagi    Zamknij

Wartość: 135 080
Obrażenia: 79-91
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+4 do ochrony przeciw broni białej
+20 do obrażeń od magii ciała

Wymagania:
Siła: 96
Zwinność: 64
Taktyka: 96
Poziom: 50



Wyjątkowa Diamentowa Machaira     Zamknij

Wartość: 152 840
Obrażenia: 75-85
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+9% do odporności na magię ducha
+17 do obrażeń od magii ducha

Wymagania:
Siła: 86
Zwinność: 58
Taktyka: 85
Poziom: 44



Dobra Diamentowa Bojowa różdżka     Zamknij

Wartość: 209 660
Obrażenia: 116-155
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

+8% do odporności na magię ducha
+20 do obrażeń od magii ducha

Wymagania:
Inteligencja: 102
Poziom: 51



Dobra Więzienna Samopowtarzalna kusza    Zamknij

Wartość: 210 408
Obrażenia: 157-193
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+14 do sprytu
+3 do taktyki
-10 do charyzmy

Wymagania:
Zwinność: 96
Celność: 96
Poziom: 49



Wyjątkowa Bojowa różdżka Zwycięstwa    Zamknij

Wartość: 285 375
Obrażenia: 127-166
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

+7% więcej zdobyczy
+10 do obrażeń

Wymagania:
Inteligencja: 102
Poziom: 51



Dobry Miażdżący Nadziak     Zamknij

Wartość: 175 560
Obrażenia: 94-122
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+25 obrażeń od magii ziemi
-3 do trafienia

Wymagania:
Siła: 120
Zwinność: 61
Taktyka: 102
Poziom: 60



Dobry Kij Berserkera    Zamknij

Wartość: 1 536
Obrażenia: 7-17
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

+100% do obrażeń
-100% do ochrony właściciela

Wymagania:
Siła: 17
Zwinność: 13
Taktyka: 13
Poziom: 1



Dobra Ognista Machaira Inteligencji   

Wartość: 116 600
Obrażenia: 69-79
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+18 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia
+4 do inteligencji

Wymagania:
Siła: 86
Zwinność: 58
Taktyka: 85
Poziom: 44



Wyjątkowy Smoczy Myśliwski łuk   

Wartość: 100 096
Obrażenia: 104-127
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+13 do siły
+6 obrażeń od magii ognia

Wymagania:
Zwinność: 63
Celność: 63
Poziom: 30



Wyjątkowa Musza Spatha Ciała   

Wartość: 50 680
Obrażenia: 47-54
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


-5 do charyzmy
+3 do sprytu
+12 obrażeń od magii ciała

Wymagania:
Siła: 58
Zwinność: 39
Taktyka: 58
Poziom: 28



Dobra Ognista Bojowa różdżka    

Wartość: 209 220
Obrażenia: 116-155
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

+20 obrażeń od magii ognia
+4% do odporności na magię ognia

Wymagania:
Inteligencja: 102
Poziom: 51



Dobra Diabelska Dmuchawka Skrzatów

Wartość: 281 644
Obrażenia: 188-231
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+11 obrażeń od magii ognia
-10 many na turę walki
+9% więcej zdobyczy

Wymagania:
Zwinność: 116
Celność: 116
Poziom: 60



Trzymam Chyba Tylko do jutra!!

Ostatnio edytowany przez Yamatotakeru (2008-02-20 00:01:14)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mojepiosenki.pun.pl www.wczesnoszkolna.pun.pl www.piekielko.pun.pl www.ega.pun.pl www.wse.pun.pl